2010


Nytt år och nya möjligheter brukar man väl säga? Ja den som lever får se. Det kan ju inte bli sämre än 2009..?

Imorgon är det dags att ge sig tillbaka till verkligeheten i alla fall. Med buss! Urk. Måste gå upp en hel timme tidigare bara för den där förbannade bilen inte kan starta när det är kallt ute! Okej batteriet är jätte dåligt men den funka kanon igår sen blir det över -10 då är den totalt körd igen. Suck. Jag gillar verkligen inte den här årstiden. Bara ibland. Men nu kan det faktikst få bli vår tycker jag. Imorgon hoppas jag verkligen att det nya batteriet till bilen kommer. Så jag slipper konka på 200 böcker och en dator på bussen varenda dag. Min rygg kommer inte att kara av det.

Imorgon och alla andra dagar denna vecka står alltså skolan på schemat. Grupparbete och min exa. Usch jag har inte alls jobbat med min exa som jag borde. Skäms på mig. Men det blir till att sitta långa dagar nu istället. Nästa måndag ska den vara inlämnad och klar hur nu det ska gå till. Gud vad jag vill göra nå annat än plugga just nu...

Jaja nog klagat. Har ju vart en riktigt bra helg annars. Menar nyår var toppen! Kalas ända till tuppen vakna, kan det bli bättre? Vet inte. :) Sen bara myspys och slapp fredag, lördag och söndag. Love. Ja meningen var väl att det skulle bli shopping på IKEA men bilen fungerade inte och min bärhjälp fick magsjuka så det sket sig helt enkelt. Dessa planer är nu uppskjutna till någon dag denna vecka. Vi får se när det bli.

Nej nu börjar klockan springa mot sängdags. Tidig morgon imorgon så måste sussa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0