lördag var det


Trodde aldrig jag skulle säga detta men lagan mat det är ganska roligt om man lägger manken till. Idag har jag gjort laxfilé med spenatpasta. Det blev jäkligt lyckat måste jag säga. I'm good. Nu latar jag mig i soffan med godis. Sicken syndare jag är. Kanska men ska ta sig in i duschen och sedan vidare mot sura? Eller ska man stanna i soffan all night? Har lite svårt att bestämma mig, känner mig helst jäkla slut på grund av förkylningen men lite tråk att vara hemma en lördag. Men fan för att sitta och köra till suratown. Jaja får se vad som händer och sker.

Funderar på att försöka få mig en ridtur imorgon. Idag har jag vart och skötit om Nappis, fast det blev väl mer hon som promenerade mig haha. Sjukt pigg hon var. Snart dags att sitta upp på henne I think. Sugen till tusan! :)

 

Feeling pretty good actually.
















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0