herregud i löken


Imorgon ca kl 8.30 (!!!!) ska jag åka mot Alingsås för att överraska far min. :) Dagen kommer förutom en lång biltur bjuda på bowling och massa god mat med bästa sällskapet. Kan det bli bättre? Alla fem Lindgrens barnen kommer vara samlade. Händer inte många gånger på ett år kan jag lova er. Trevlans värre! :) Sen på söndagen åker vi hem igen. Sen är det bara att fixa ett schema för kommande två veckor om hur tv och sömn ska kombineras med skolan. Hockey och skidskyttet SKA det tittas på. Vill gärna se längdåkningen och det alpina med så gott det går. Kommer bli två trötta veckor men vafan är ju inte OS varje dag. :) Nu blir det på spåret. Filip och Fredrik vs Birro och Johanns. Skavlan följer upp det sen säger jag godnatt.

Trevlans helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0