a sunday afternoon


Idag vaknade jag av att min telefon spelade Jason Derulo - Watcha Say. Grymt bra låt för övrigt. Det var dock inte det jag skulle säga utan att Madde ringde och väkte mig. Tack för klockan var halv ett. Snacka sovmorgon! Vilket lyx. Det blev iallafall en del fotbolls snack. Så nu funderar jag starkt på att kanske ta en träning med romfa ändå. Ja vi får se hur det blir. Jag är inte super sugen på spel, men lite roligt skulle det väl vara och köra. Bra träning också! ;)

Så eftersom jag sovit bort halva dagen var det ju bara och stiga upp och börja städa. Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist, så kände att det var dags nu. Sen avnjöt jag en portion av min jätte goda lax som jag gjorde igår! Och nu sitter jag här med skolböckerna uppslagna och stirrar. Orkar bara inte ta tag i det här. Fast jag måste verkligen. På fredag ska den vara klar!

Igår blev det soffan som vann. Orkade inte ta mig iväg till suratown. Istället blev det melodifestivalen, inga kommentarer över den direkt. Sen drog jag igån min favorit film - The Holiday med tre av mina favorit skådespelare dvs Kate Winslet, Jude Law och Cameron Diaz. Finns det nån bättre film? Knappt alltså. Har ju några som håller samma klass, Hitch med Will Smith bland annat så den slog jag på efteråt. Riktig filmkväll blev det och det var välbehövt.

Nästa helg rullar bilen mot Alingsås igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0