fight for this life


Blogga, ja det hinns sällan med.

Det har vart mycket. Praktik och skola har tagit den mesta tiden.
Men idag gjorde jag den sista praktikdagen. Både skönt och tråkigt samtidigt. Kommer ju självklart sakna alla barnen. Fast nu är det inte långt kvar förrän det är dags att börja arbeta på riktigt. :)

Skolan tar som sagt mycket tid den också. I fredags bockade jag av den första utav fem tentor med ett godkänt. Duktiga mig. :) På onsdag är det dags för nästa, åtgärdsprogram ska göras. Som tur är i grupp. Skönt då kan man ta stöd av varandra. Nästa måndag är det dags igen, redovisning av grupparbete i estetiken. Och sedan är det bara två hemtentor kvar, vilket betyder hejdå jullovet! But that's life.

Försöker tillbringa minst en dag i veckan i stallet hos pållarna. Efter min tentarush här så är det fullfokus på N för att få honom i hyffsad form. Och sedan mysa med gamlingen i stallet, Arrak. Han har vart dålig ett tag men är på bättreingsvägen nu. Var lite orolig ett tag för såg ut som om hans dagar var över men icke. Han är en kämpe! :)



Bilderna är från förra helgen, när han var så dålig.. :(






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0