dan före dopparedan


Underbara julen är nära. Tänk att det är julafton på imorgon :) Kan inte alls koncentrera mig på det jag ska, det vill säga plugget. Vill bara mysa och och pyssla. :)

Veckan har vart mycket stress. Ihelgen hjälpte vi Chrilles syster att flytta. Så hela lördag försvann. På söndagen skulle vi ha julemys. Så vi högg gran i Sura men höll inte på komma hem för bilen dog mitt på e18. Vi blev nästan ihjälkörda, men en snäll polis vaktade våra liv från att bli krossade av någon annan bil. Sedan fick vi bli bogserade hem. Och tror ni inte biljäveln funkar fint sen.. Man blir så trött.

Sen har det vart fullrulle hela veckan med redovisning, plugg, julklappsshopping. En juleklappa kvar att handla bara sen är vi klara. :) Jag skulle åkt idag men som vanligt blir det strul. Ena bilen ville inte fungera imorse när älsk skulle till jobbet. Så mina ärenden ställdes in men jag ska ut snart och se om jag kan få liv i den nu.

Ikväll blir det mys, göra julskinka och knäk. Sen spela lite bingolotto. :) I helgen sen blir det många julaftonsstunder, närmare fem stycken tror jag. Men så blir det med stora familjer. :) Mys!

God Jul på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0