you are my angel


Länge sen sist, so sorry.
Det har vart fullt upp.

Både jag och C har jobbat hela veckan, typ, iallafall han. Jag var ledig i onsdags och idag ;)

Har hunnit med stallet för första gången på två månader. Så jäkla underbart! Hade planerat in det idag också men det ville sig inte...
Igår var jag och C på vift över hela västmanland nämligen för att handla upp vårt presentkort på järnia. Hittade btw skitsnygga salt/peppar-qvarnar. :D Sedan avslutade vi på maxi för att handla till min bakdag bland annat. När vi åker upptäcker vi att vi fått punktering... Så blev till att knalla till biltema och köpa däckfix och spruta i så vi kommer hem. Det visade sig vara en spik i däcket. Super kul. Så C har min bil och jag är fast hemma...
Lucky me så kommer mamma hit senare. Så vi ska baka tillsammans. :)

Imorgon är det dop för min lilla Valle i bromma kyrka. Så en tripp till sthlm ligger på schemat. På söndag ska C jobba så jag får roa mig själv på förmiddagen, kanske stallet? Sen ska vi till mormor som fyller på eftermiddagen. Fullbokat som vanligt.

Nästa helg Liseberg?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0