thats my problem


Varför är man så bra på att skjuta upp saker?
Varför gjorde jag tillexempel inte den där exan när jag skulle?
Jag vet faktiskt inte...
Och nu sitter jag här och måste skriva klart den när alla andra är lediga.
Så typiskt mig.
Tur att Carro kommer hit och flummar med mig en stund. :)


Jag och C var hos pappa ihelgen. Det var riktigt trevligt. Lördagen tillbringades på Liseberg och vi åkte nog det mesta. Vi vann en chips påse på hjulen också. Pappa fick storvinsten - Toblerone. Lyx. Fast det är okej. Vi ska ju sluta med godis, men det går ärligt sådär.. Men på söndag blir det en ny diet för mig. Spännande och se hur det ska gå.

Var hos mamma förra veckan och hälsa på deras nya vovve - de har nämligen från och med nu två stycken. Den nya medlemmen i familjen heter Yasko, han är fem år och nybliven pensionör från avel och utställning. :)
Slänger upp lite bilder på gullepluttarna.





Yasko



Yasko och Yonna



bus bus




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0