louder than words


Drömde så konstigt imorse. Jag var alldeles ensam och bodde i vår gamla tre på Strömsholm. Fast den var inte så fin som de var då, tapeterna hängde och det var saker överallt och skitigt. Framförallt så bodde jag där alldeles ensam. Sen skulle jag åka och spela fotboll men var tvungen att spela i klänning och högklackat. Haha. Allt var så sjukt. Men det värsta var att jag var så rädd hela tiden. Jag förstår inte.. Sen kände mig så här obehagligt förföljd när jag väl vakna. Som om jag inte var själv hemma, fast jag var ju det..
Jag börjar fan tro att det spökar hemma.. För någon veckan sedan vaknade jag av att det lät som om någon gick från sängen in till köket. Senare samma morgon lät det som om det var någon på toa också. As läskigt. Och C säger hela tiden att han hör någon gå hemma hos mig.
Vet faktiskt inte om jag klarar av spöken.. :/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0