if I ain´t got you



Min nya diet suger. Jag vill ha något riktigt saftigt och fett. Men icke. Jag ska vara duktig. Jag måste helt enkelt komma ifrån det här suget efter sött och salt.

Har äntligen vart och köpt hyllor nu! De ska sättas upp i helgen. Och tavlor och hela tjofräset. Det kommer bli så fint hemma. Me like it. Fick också nya sängkläder och nya ljus. Tackar min finaste pojkvän för det. ♥

Imorgon ska jag vara hundvakt åt vovvarna. Blir första gången jag har båda två. Spännande, men det ska nog gå alldeles utmärkt tror jag. :) Hoppas känna mig lite piggare bara. Har haft huvudvärk hela dagen idag.. :/

Ska beställa böcker till skolan också, ikväll eller imorgon. Sen köpa nya block och lite pennor. Annars känns det som om jag är ganska redo för starten nästa vecka. Det enda jag saknar är en dator. Min har tackat för de senaste två och ett halvt åren med att lägga ner. Så blir att spara ihop till en ny, men så länge delar jag med C. Tur det. Har även bytt bort den gamla urusla forden. Har just nu en gammal Renault Clio som jag lånat av kusinen. Får se om jag köper den eller letar någon annan bil..

:)

Dags att hänga tvätt nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0