you came out of nowhere


Idag är man bra slut. Malin väckte mig med ett SOS-sms vid halv 11. Suck. ;) Fast det var ju lika bra för Magnus skulle komma och hämta min bil som skulle lagas. Fast jag hade lyckats glömma bilnycklarna på skallberget hos Pia så vi fick hämta dem och Malin innan det kunde bli någon lagning av bil. Haha. Klumpig som man är.

Igår var det The studio som gällde! Det var mycket roligt förutom att det var långa vänte tider mellan allting. Fast bilderna blev ganska bra, i alla fall några stycken. :) Efteråt blev det mat på gränden sen drog jag och Maria hem till pok för förfest och senare krogen. Det var trevligt. Fick dock spränghuvudvärk på krogen så begav mig hemåt i hyffsad tid. Huvudvärken är tyvärr kvar idag med dock. :/

Snart ska bilen rulla mot dingtuna och spelarmöte eller krismöte kanske.. Redan innan säsongen har börjat. Illa. Ändå är vi 18 st.. Vi spelade med 14 spelare i SK då kan man kalla det kris! Suck. Jag hoppas det blir nått. Jag är lite taggad för match på tisdag ju. Även om det kommer gå bajjs eftersom vi inte har spelat en endaste match ihop. Får väl se hur det blir ikväll då..










There might have been a time
I would give myself away
Once upon a time
I didn't give a damn
But now here we are
So whataya want from me?

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0