whataya want from me


See the devil on the door step now.. right.



Knä-inspektionen gick bra. Alla ledband är intakta. Troligen ingen minisk skada heller. För lite smärta för det. Ha! Han skulle sett mig i lördags. Men nåväl han lyckades inte få fram nått speciellt hur mycket han tryckte, vred och drog i knät. Och ni som känner mig vet att jag tycker det är extremt jobbigt när folk tar mig på knäna... Tro mig när jag säger att jag trodde jag skulle dö av obehag. Shit. Hade så svårt att slappna av. Känner fortfarande obehag i knäna. Extremt jobbigt! I alla fall så var det bara i vissa vridningar av knät som jag fick lite ont och sen nu efteråt.. Han kunde inte lokalisera vad som är fel. Dock kom det fram att mitt höger knä är väldigt ostabilt jämfört med det vänstra så ska träna upp det nu med övningar hemma samt på gym med honom en dag i veckan. Så får vi se vad som händer. Min fotbollskariärr är inte i fara som det ser ut nu så ska gladeligen träna på söndag om jag inte har ont. :D Yäs!


Någon som är sugen på en film ikväll?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0