DGIF


Sumering av matchen.

Jag blev utsedd kapten för dagen. Det var en lite chock men jag tackar för förtroendet såklart. :) Har bytt nummer nu också. Har ju under många fina år haft nr 9. Den tröjan kändes dock inge vidare så tog nr 7 istället. Alla horoskop säger alltid att det är mitt lyckonr så kör på det nu. Nytt lag nytt nummer.
Ja men nu var det matchen jag skulle skriva om. Vi förlorade efter många om och men. 5-4 blev resultatet. Med tanke på att vi aldrig spelat en match ihop, flera var sjuka men spelade ändå och bara en avbytare som kom till andra halvlek kan vi vara nöjda. :) När försvar och mittfält spelat ihop sig lite mer och orken kommer till oss kan det bli riktigt bra tror jag!

Positivt är att mitt knä höll jäkligt bra! Sen var det grymt kul att få spela igen. :D
Negativt är att jag har fått nya knutar i vaden, precis som jag hade förra året. Och jag har feber.

Jag ska ta alvedon och sova nu.

Föresten var jag och bror ner till fatcap tatto och lämnade in våra bilder idag.. 12 maj ska de printas dit! :D

Natto!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0