smile


Så sjukt trött man är idag då. Hade verkligen behövt sova några timmar till. Roligt att man också har världens längsta dag. Först praktik 8-16, direkt till jobbet och jobba minst två timmar. Lär vara hemma runt halv sju sen har jag träning klockan sju. Hur fan ska man hinna och orka. Känner för att lägga mig i sängen och sova igen. Å andra sidan dröjer det säkert inte tills jag har blivit smittad av barnen och får lov att vara hemma och sjuk så bara att köra på nu. Har redan ett spickat schema för veckan. Skönt men det är långa och krävande dagar. Har inget plugg inplanerat så vet inte riktigt hur jag har tänkt men whatever.

På onsdag ska jag, Cassa och Angelica planera allt för midsommar hur man ska göra med mat, stugor, lekar med mera. Hoppas alla kommer hålla sig glada och inte så tjuriga.. Det kommer bli guld eller ett rent kaos. Haha. Jag tänker då hade det guld i alla fall.

Har för övrigt har jag haft en mycket bra helg. Det har vart full rulle med stall, bil lagning och fotboll. Sen har jag hunnit med lite fest och grill i Suratown. Det var en mycket lyckad kväll såklart. :)

Nästa helg är det the studio. Jag, Maria och Johanna. Hoppas jag kommer bli kul. Kanske har man råd att köpa en bild eller två. Vad mer som vanskas vet jag inte ännu. Nått roligt hoppas jag såklart.

Nej nu måste jag packa väskan snart dags att rulla mot Irsta.
Skönt med sol idag då blir det lite mer sandkakor i sandlådan. Gud så roligt! :D


Me like.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0