nollkoll


Det går inte bra det här med att plugga. Jag kommer verkligen ingen vart. Blir mer stressad men också mer omotiverad för var dag känns det som. Skjuter på det som en tok. Skärpning liksom! Jag får nog sätta mig i skolan nästa vecka så det blir nått vettigt av detta. Blir trött på mig själv.

Fredag idag. Härligt. Ska snart till stallet, Sofie ska möta upp mig där. :) Vi ska väl pyssla lite och kanske ta oss en ridtur också. Kalas. Sen far jag hem till mamma för mat och fix. Senare ikväll blir det film med Angelica och Mange tror jag. Mys. På lördag blir det partaj hos min bästa Madde! :D Det hoppas jag blir en riktigt rolig kväll.


Har suttit på bilddagboken ett tag nu. De har ju börjat med nått kallat soclog eller nått sånt. Så la iallfall till det för man ska kunna länka ihop det med sin egen blogg på nå vis men såklart så får jag det icke att fungera. Haha. Så skiter i det nu. Jag vill dock designa om min den här blogg och jag är ju kass på sånt så måste hitta någon som kan bara. Haha.

Glad påsk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0