leave a light on for me


Känner mig piggare i kroppen idag. Me like much. Trodde ett tag igår att det var kört för halsen och kroppen var inte med mig men lite sömn hjälpte.

Har vart i stallet på förmiddagen. Uscha. Hagarna är inte roliga nu, hästarna är nu mera lerfärgade. Det är inte kul.. Alltså fan jag är så jävla kluven när det kommer till det här med ridningen. Vet fan inte om jag vill fortsätta eller inte. Jag vill rida men jag vill ha nått eget att satsa på nu, så himla trött på att rida andras hästar. Så funderar att sluta rida ett tag, bara vara i Törunda ibland och busrida på gamlingarna. Kanske köra lite mer? Åh usch ska tänka på saken i veckan.

Bajjs knät gör ont också.



Fest ikväll, men först middag hos min Mallan :)





Bilder från när jag och Sofie var ute på vift förra veckan. :)

        







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0