jag vill om du vågar


Var kanske inte en super bra att går ut och "testa" knät. Eller det höll ju fint när jag var ute förutom om man hoppade och snurrade samtidigt. Jo sant jag hoppade och snurrade samtidigt, var ju tvungen att hitta vad det är som gör ont typ. Så nu vet jag att det gör ont vid vridningar mest. Och när jag lägger för mycket vikt på knät när det är i vissa böjda lägen. Hur som helst det ömmar lite nu efteråt.. Så ska smörja in det nu och hoppas att det är lika bra imorgon som det var innan min promenad. :) Sjukgymnasten på fredag i alla fall så hoppas få lite info om vad det kan vara.

Annars. Praktiken rullar på fint. Hoppas komma in i tiderna och rullorna snart. Hoppas också att jag ska slippa bli sjuk men åker säkert på nått, det gör jag alltid.

Måste ordna pollenallergi nu. Börjar fan nästan känna av det redan nu. Inte bra.

Picknick imorgon - sol är beställt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0