bloggmaniii


Konstigt det här med att blogga. Vissa perioder orkar man aldrig blogga typ tvingar sig att skriva ibland. Sen kan det vara som nu man känner för att skriva en rad nästan hela tiden. Skumt, hehe.

Idag har jag och min bror Alexander vart och shoppat i Marieberg. Jag som inte skulle shoppa fick med mig mest saker hem. Hoppsan!! :) Blev en snygg t-shirt från bikbok, en klänning från gina, en klocka och två par fotbollsstrumpor. Sen gjorde jag ett riktigt kap hittade ett par grusdojjer för 199 (rea alltså) sen ett par hyffsat billiga benskydd och med stadiumkortet slutade det på 300 kronor. Inte varje dag man lunkar hem med ett par diador fotbollsskor och benskydd för det priset. Mycket nöjd. :)

Fast nu blir det bröd och vatten resten av månaden.

Jag är lite ledsen över att min hälsa inte verkar vilja som mig. Har just vilat efter en förkylning i två veckor sen tränade jag för fullt igår för första gången och idag känner jag hur mina halsmandlar svullnat och gör lite ont. Händer liksom bara inte. Lugnt med träning i helgen nu sen hoppas man kunna träna på måndag. Annars blir det doktorn på en gång. Står inte ut med ett sådant här "sjuk-år" igen. Å andra sidan kanske inte knät håller för grus så kanske inte blir så mycket träning ändå. Suck.
:/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0