all the right moves


Sliten idag. Fan inte van att gå upp så tidigt i flera dagar. Och det tar på krafterna att leka i sandlådan varje dag! Måste dock säga att jag har blivit king på sandkakor. ;)

Igår klarade vi av årets första grillning. Mys. Lite kallt. Men maten smaka bra tillslut. Görs lätt om när det blivit lite varmare, japp! :)

Imorgon blir det en halvdag sendan väntar sjukgymnasten för knäinspektion. Efter det ska jag jobba igen. Fullt ös medvetslös. Vad helgen erbjuder vet jag inte hundra ännu. Ska laga bilen iallafall på lördag och byta däck. Fast det ska väl snöa så kankse lika bra och ha kvar vinterdäcken. Eller inte.

Åh jag blir tokig! Någon har en jävla hund som sitter och ylar i huset. Vafan. Inte på humör för det idag.

Midsommar är bokad. 17 personer drar till Leksand. Det kommer hända grejjer. Trust me.





Känns som allt snurrar för fort ibland.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0