ska bli duktig


Nu har jag börjat mitt nyttiga liv typ. Började igår. Haha. Blir hårdträning och nerdrag på allt gott! Jag och Maria ska börja på friskis haha så vi får röra på oss lite mer. Sen eventuellt ut och löpa en dag i veckan. Kruxet är att jag inte har några bra skor och inga pengar att köpa ett par heller.. Jaja. Grejen är den iaf att jag ska äta bättre och träna mer helt enkel. Kommer nog ligga lite lågt på alkohol fronten med om det inte dyker upp nått riktigt roligt vill säga ;) Har tappat lite suget skulle jag nog vilja säga..

Skolan är förövrigt igång igen och vi har redan massa plugg. Jag som nästan längtat tillbaka längtar redan efter ledighet suck! Men det är bara att jobba på, tiden går ju rätt fort ändå. Har praktik om två veckor redan det känns toppen ska bli så kul :) Men kommer säkert bli sjuk igen då.. Ska käka massa c-vitaminer och sånt skit fram tills dess så hoppas att jag ska klara mig har ju vart frisk hela augusti nu :O :D

Taggad för match på söndag! Sura ska krossas igen!



                                                                                                              Feel's good!

therese
2009-09-03 @ 20:16:18
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Jag är faktiskt inte heller sugen på alkohol längre...

Finns billig träning i hallstahammar, aerobics och bodypump och grejjer! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0