så kan det gå


Jag mår så sjukt dåligt idag att det är helt sjukt, var grymt grymt längesen jag mådde så här haha. Men jaja ibland går det så. Det var iaf toppen igår, både förfesten och bmb :) Länge sen jag hade så kul när jag var ut! Var lite jobbigt idag att spela match dock såklart men jag gjorde mitt bästa trots de smällar jag fick! 
Efteråt nu blev det pizza/kebab med Johanna och Maria, alltid lika mysigt :) Imorgon är det praktik. Känner mig inte taggad, känns som om jag behöver en eller två dagar att återhämta mig först ;) haha! Blir ett lugnt träningspass på f&s sen lite käk med mina bruttor efter :)









Just so you know
Last time I believed in you and me
And I gave it all
This time I can see it all perfectly,
And I was wrong..
But don't you give up





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0