orkaorkaorka

Tre dagar av att inte göra någonting bara vila och ändå vill det inte sluta banka i mitt huvud. Jag förstår inte felet. Imorgon blir det ringa doktor och optikern. För jag kan inte göra något så fort jag lämnar sängen eller soffan är jag körd. Det går ju så bra att plugga när man mår så här. Gah! Känns lite som om det mesta suger just nu. Det värsta är att jag har skjutit upp en massa som jag borde ha gjort för att jag mår dåligt och inte pallar göra det. Vilket gör mig mer stressad för jag får mer och mer att göra. Skulle inte bli förvånad om jag har någon jäkla tumör som ligger och trycker i skallen eller nå liknande. Så här ska det ju inte vara. Kan knappt kolla tv ju :(



En liten ljusglimt i mörkret. Snodde länken från Maddes blogg, sorry ! ;) Vi såg på detta i fredags och lilla Sixten som kommer vid 1,25 är klockren :) Njut.

http://www.youtube.com/watch?v=QHkb_OLjdc0&feature=player_embedded


Madde
2009-10-26 @ 21:12:37
URL: http://madeleinehjelm.blogg.se/

HAHAHA såå jäkla bra :D Skrattar lika mycket varje gång!!

Anonym
2009-10-27 @ 17:23:39

Vet inte om det är till någon tröst, men jag har knappt pluggat något jag heller! :S Krya på dig! Kram / jenny




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0