hoppa från en bro?

Jag orkar inte.. Jag ger helt ärligt upp. Och vad fan är det som tjuter så förbannt i min lägenhet hela tiden!! Iinte nog med att det redan dunkar och ringer i örnen då ska lägenheten börja låta också. Mitt huvud pallar inte mer. Det behöver lugn och ro efter kämpat en hel dag i skolan trots feber. Urk på mitt liv. Imorgon ska man pina sig en hel dag till för redovisningens skull. Sedan fredag ska man jobba hela jävla dagen. Jag vill inte jag vill vara ledig! Man är inte långt ifrån att hoppa av allting nu vill jag lova. Menar.. redovisning imorgon. Sen har vi tre böcker det vill säga tillsammans cirka 600 sidor att läsa till på onsdag. Hallå?



Bästa med veckan har hittils vart att blåvitt vann mot di blue :) En match där jag satt i soffan och var mest nervös och skrek att jag älskade både Ragnar Sigurdsson och Kim Christensen! Men vilken blåvit supporter gjorde inte det efter deras räddnigar? ;)

Helgen då.. Ja kanske hockey på fredag? Stallet lördag? Plugg, plugg och plugg!
Åh juste, bli frisk!




Hade en dröm inatt. En perfekt dröm.
En dröm som kunde blivit sann redan för år sen. 
En dröm jag inte var redo för då.
Den dröm jag vill ha idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0