regnigt värre


Mycket med skolan just nu, jag är ju inget big fan av grupparbeten men jag gör mitt bästa för jag gillar min grupp. Den är .. eller vi är bra :) Vi fixar skiten som är nästa vecka galant, I hope. Jobbigt bara med en hel vecka i skolan.. Ja iaf mån-tors. Fredag behövs väl inte. Då blir det till att jobba istället. Urka. Men bara och kämpa på :)

Idag har jag bara slappat hemma hos mamma tillsammans med voffsing. Sen fick man middag när la familia kom hem :) Och nu sitter vi och myser i soffan. Vi diskuterar politik så vi nästan bråkar blir så trött på deras idiotiska åsikter!! Sverige kommer sluta som USA om de får bestämma..

Men nog om det. Imorgon har vi lagfest med mitt älskade lag :D Röj ska det bli! Bajjs att vi troligen inte har något lag nästa år. Men det får väl bli korpen då tycker jag. Ska bli kul sen med stora avslutningsfesten den 7e :) Den var ju en av årets höjdpunkter förra året :)

Å fick samtal från Polen nu, avslutande VM-del tävlingen i speedway imorgon, tråk att man missar det får lösa det på något vis. Lär bli åka av för medaljerna är långt ifrån säkrade i år.

Nu blir det godis, chips och idol :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0