datorlös


Buhu jag vill ha min dator! Den är på lagning och det gillar inte jag för är rädd att få tillbaka den utan nånting. Även om jag tömt den på det mesta men ändå! Så nu om ni vill något så ring eller sms :) Kanske kanske får en lånedator nästa vecka :) Hope so! Man känner sig så bortkopplad från omvärlden på något vis tycker jag haha. Men våldgästar mamma lite så jag får uppdatera mig!

Igår hade vi födelsedagsmiddag för Angelica på Di Spanga. Det var riktigt mysigt. Måste vi göra fler gånger tycker jag :) Tråkigt att man är sjuk som vanligt. Men har man vart på praktik, 50-års fest och i skolan fast man vart dålig får man betala för det nu! Så det så.

Mening att det ska vara plugg hela helgen men all motivation är borta. Känns som om all energi går åt till att försöka bli frisk. Vilket kasnke blir nästa år? Who knows? Just nu kikar jag idol här på datorn, missade ju igår. Sen ska jag försöka komma igång med plugget sen! Hehe. :)
Jenny
2009-10-03 @ 18:44:24

Duktig du är som pluggar en lördagskväll :) Hoppas du får bli frisk snart och att du får tillbaka din dator så snart som möjligt :S Tänkte vi kanske kunde hjälpas åt på måndag med referenslista mm. till tentan. Kram

Marty
2009-10-04 @ 17:42:57

haha mja på kvällen blev det väl inet så mkt plugg. Ärligt har det gått väldigt trögt hela helgen med pluggandet. Jag har inte ens börjat knappa in allt skit på adtorn :S Klart vi fixar det.. har ju inte direkt kommit dit än men;) Ses imorgon!

Jenny
2009-10-04 @ 17:57:36

Jag vet vad du menar, går segt här med vill jag lova. Nej men du har ju ingen dator att knappa på heller ju ;D haha. Ja det gör vi :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0