Yiiiihaaaaa!


Jag klarade exan! Jag klarade exan! Jag klarade exan!

Så jävla skönt det trodde jag aldrig. :) Så nöjd! Typ. Skolan blev mycket roligare idag bara för det haha. Åkte ner på stan efteråt :) Blev en tröja och ett par örhängen till festen ihelgen. En bok till skolan, blä. Och ett mobil abbonemang. Tänkt skaffat det där student abbonemanget ett bra dag så skulle göra det. Var en sådana där som stod i punkt och hoppa på folk. Det blev dock inget sånt för kan inte binda in en mobil i det och jag har inte råd att köpa en mobil kontant. Så då ville jag inte ha nått. Men då sa den snälla killen att jag kunde få teckna ett comviq kompis abbonemang helt utan bindningstid så jag när jag vill kan säga upp det om jag vill köpa en mobil med abbonemang. Najjs. :) Skönt och slippa kontantkort. Hatar när pengarna tar slut och sånt. Så kör med det här nu tills mobilen dör då byter jag. Kommer ha samma nummer som nu :)

Imorgon ska jag plugga och gå spåret med Yonna. Kanske rida om det inte är för kallt och snöigt. Var så länge sedan jag satt på hästryggen nu att jag blir galen snart. Suck. :/ Ska hinna klämma in två timmars jobb också. Troligen på morgonkvisten. Fredag ska jag endast jobba. Kvällen blir lugn med idol tittande, med Madde? I think :)

Lördag är det dags för lagfest yäs :))


Åh just det, jag efterlyser någon som är bra på att designa bloggar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0