waiting for


Jag väntar, väntar och väntar på att mitt mobil nummer ska hoppa över till mitt abbonemang så jag kan få börja använda det på riktigt. Någon dag sa dem att det skulle ta. Nu har det gått fyra arbetsdagar + en helg. Hur lång tid är någon dag? Hallå! Som om inte det är det ända jag väntar på, förra veckan fick jag hem papper om att mitt batteri till datorn är brandfarligt så ska få hem ett nytt. Så min dator är nu utan batteri och lever på sin sladd. Jobbigt.

Ridit idag med Sofie, det var trevligt. :) Sen har jag pluggat lite, tråkigt. Ska åka till kantzowska senare, de har öppet hus.

Imorgon är det skola hela dagen. Suck. Känns jobbigt. Känns ännu jobbigare att behöva jobba på torsdag sen gå i skolan igen på fredag. Buhu. Allt känns grymt tråkigt just nu. Och totalt pank är jag också. Blä.

Hade fotbollsmöte i förrgår. Ska börja träna ihop med Tuna nu. Får se hur det blir då. Ska ha farmaravtalgrejs med dem så det kan ju vara bra. Men vi måste nog bli några fler i laget ändå om det ska bli nått. Så vi får se hur det blir med allt :)

Nej ska blåsa håret torrt nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0