show me heaven


Ännu en dag har gått och det har fortfarande inte blivit någon ordning på mina telefonnummer. Så har ett tillfälligt nummer men det försvinner snart. Hoppas jag!! Fick förövrigt mitt batteri idag till datorn så det var ju mys :)

Är fortfarande pank. Lånar av mina sparpengar. Inte bra. Kommer därför troligen bli en lugn helg om inte någon lurar ut mig på nå äventyr!?

Nästa vecka är det dags för praktik. Blandade känslor inför den. På grund av den hemtenta som ska lämnas in om tre veckor kommer jag inte att kunna njuta av min praktik. Blir stressad bara jag tänker på den. Vet vad jag ska göra men undrar hur i all världen jag ska hinna? Blir så depp och anti att jag inte ens kan förmå mig att sätta igång med den heller. Men kanske ihelgen. Skulle vilja planera mina vfu-uppgifter först så man vet vad man ska pyssla med när man kommer dit. Känns som tre rätt tunga veckor framför mig. Tråkigast av allt är att tentan ska lämnas in måndagen den 14e och den helgen ska vi på julgalan med laget! Och jag kommer nog inte kunna festa för jag troligen måste pluggga ihjäl mig den helgen! :( Blä! Har sådan lust att skita i allt och bara göra det jag känner för ett tag....





I'm out of love
my heart is closed
It's stays alive
but it's chasing a gosth





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0