I suck


Min självdiciplin är kass. Really!

Stallet och städning blev det idag. Och lite lite lite plugg. Mycket dåligt faktiskt. Men det kändes bra gött :) Och en rejäl ridtur var precis vad jag behöver. Imorgon blir det vrålplugg och träning. Antingen ett pass på f&s eller en löprunda i spåret. Vi får se. Tränas ska det iaf.

Helgen var mycket bra :) Lagfesten var mycket trevlig. Kanske inte lika bra som förra året men bra rolig :) Inga priser till mig i år. Bra tur det. Haha. Var några roliga i år men de kändes mer klockrena förra året ;)

Stora minuset med helgen var att AIK tog dubbeln. Urk. We will be back next year though.

Jag och Angelica har bokat biljetter till New moon. :) Vi ska gå veckan efter premiären när löning har vart. Så jag har råd med godis höhö.  

Nej jag ska fortsätta kika fotbollsgalan nu. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0