you don't know me


Fan allt har vart bra den här veckan igentligen. Redovisning gick som smort. Vi hade trevligt i skolan i tisdags när vi satt och gjorde ingenting helt i onödan. Och sen har jag fått massa jobb som leder till massa pengar i juni och juli! Tjoho! Skulle ju vara rätt körd annars..

Ridningen har börjat bli kul, mest för att jag ridit Kalle massa igen och han går så grymt bra. Men nu ska han säljas så det roliga är över och inget kul kvar att rida på mer än Norre som det är så sjukt mycket jobb med plus att han är halt :/ Napolie är kul till en viss del men all dressyr tröttar ut mig. Jag vill ha nått kul och eget att rida på! Gör mig rik!

Ska ju köpa kamera och hade tänkt köpa på måndag, är skit taggad! jag upptäcker idag att den kameran jag tänkt köpa inte finns varken på elgiganten eller expert längre förtillfället. Bara för de nyss haf så bra erbjudanden. Bara för jag inte haft pengar förrän nu :S Ingenting vill gå som jag vill. Ingenting. Men den ska finnas på mediamarkt men inte för det pris jag tänkt mig för men.. Åh.


Idag känns det som om minsta fel kommer få mitt humör att brista.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0