same old same old


In scoooooolisch


Vi har sprickor i knutarna vet ni, men vi håller fasaden upp de sista veckorn tycker jag. Bara två veckor kvar. Sen sommar och massa jobb. När ska jag få vara ledig? I mitt nästa liv.

Lunch är gott och jag vill ha mer mer mer. Helst vill jag ha en snickers faktikst. Är bra sugen på det ska ni veta. Fast egentligen inte. Ska hålla mig borta från det där ju. Så är det sagt.

Vi vann vår seriepremiär i söndags. 10-0 ! Vi var inte grymma och motståndet var kasst. Vi kunde ha vunnit med mer egnetligen men fan 10-0 är bra i målskillnaden sen. Jag bara hoppas att de spottar upp sig i deras kommande matcher så vi får vinna med mest ;) På söndag igen är det Kolsva borta. Det blir mycket jämnare. Fan Sofie så jäkla tråkigt att du skadade knät! :'( Men som du sa, du ska kunna gå om 50 år också så du gör rätt även om vi skulle behöva dig som fan! Mitt huvud är bättre idag, och sträckningen med. Så det blir träning på onsdag, me like. Känner mig taggad igen.

Är grymt taggad för speedway ikväll. Kan gå hur som helst. Det gillar jag! Blev ju en fin seger förra veckan (väntat) så kanske är till att skrälla idag då?

Ska vara husvakt ihelgen och bara ägna mig åt mina pållar och ltsas att jag har ett annat liv.



Lunch is over I think.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0