Så här känns det.


Känslolöst känns det..

Behöver nåt kul. Nåt utmanande. Nått som jag tycker om. För jag vet ärligt inte om jag tycker det är så jävla kul längre. Nytt ställe, nytt att göra, nya människor att umgås med? Jag vet inte exakt vad jag söker men nått som bara kan förgylla min tid ett tag så jajg slipper gå runt och bara känna ingenting, för det är precis så det känns nu. Samma saker hela tiden..

Till och med ridningen som ajg alltid finner mest glädje och tillfredställande i känns tråkig. Behöver nått nytt där, en ny utmaning. Eller kan ingen bara köpa en bra hopphäst åt mig för det är det jag vill ha.  Men man kan inte få allt. Det är trist och det drar ner mig.

Bara trött på allt och alla känns det som om nu.


Men man får tagga och försöka göra det bra ändå så gott man kan.

imorgon är det seriepremiär och det serjag faktiskt fram emot. Ska bli roligt och se hur bra vi är nu när det verkligen gäller jag tror det kan bli kanon! :)

Sen är det plugg, jobb och träning i veckan. Jippei!

Natti.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0