en helt vanlig torsdag


Haha mina hästar är så gulliga (; igår när jag kommer till stallet ligger Kallemannen och sover och vägrar typ resa sig! Sen idag när jag kommer då gör Norrisnuffel likadant! Mina sötnötar :D Det är inge vidare ridväder så de vill väl inte ut men har tvingat ut K iaf ;) Nuffel är halt för han har trampat av sig skor så han får vila tills hovslagarn kan komma ut.

Blir fullt upp ihelgen. Med massa ridning, utgång och match såklart! Blir kul, det tror jag nog. Längtar till matchen, undra hur det ska gå med mina vader. De har verkligen blivit knepiga. Precis som de var när jag spelade i Rytterne. :S Men bara och stretcha på som en galning och linimenta på träning och match! Det är drygt dock.

Behöver få sommar nu och lite annat att göra. Min motivation är inte på topp. Skolan är bajjs. Det är knappt så fotboll och ridning är kul som sagt. Men ofta hjälper de mig att glömma det dystra moln som jag har runt mig nu.

Jag ska köpa en systemkamera snart :D Det kommer bli as najjs. Jag ska fan bli bra på det där med att ta bilder. Det är så jäklarns kul!  Ser mest fram emot att lite häst och speedwaybilder. Det kan bli as najjs! :)

Nej jag ska kila över till moster nu. Hon ska bjuda på pizza :)






Tänk att du kan göra en så glad och skingra allt jobbigt <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0