Törunda Wireless

Jag är katt-, hund-, häst- och husvakt till imorgon och dem hade ett trådlöst vilket jag hade glömt! Så jag är glad :)

Min bil (eller Magnus bil) gick sönder idag. Eller inte sönder. Men den kändes konstig när jag körde hem från Eskilstuna efter skolan som om nått däck vobbla eller nåt. När jag sen skulle svänga in på vägen till gården kändes bilen trög och det kom en lukt av bräntgummi så anade att någon broms låg mot däcken eller nå och när jag kom fram så rök de om vänster fram däck och de var typ över hettat. Så nu får jag inte köra den och den ska eventuellet kollas över ihelgen viloket betyder ingen bil för mig. Kul. Bilar och jag verkar inte funka. Tur dock så får jag låna Morfars bil imornkväll så jag kan jobba på fredag och sen åka tillbaka med den sen. Men ihelgen blir jag utan! 
:( Jobbisch!

Imorgon när jag är strandsatt på min gård ska jag frisera hästar, rida, mocka och leka med vovvarna typ. Sedan hoppas på att jag får en bilen så jag hinner till träningen :) Har tenta nästa vecka jag är faktikst lite nervös men jag tror det kan gå bra men vafan jag ville hellre ha den här som hemtenta. Men man kan inte få allt här i världen! Får förska plugga lite imorgon också kankse.

Alltså fortfarande kan jag inte sluta tänka på det, sluta vrida och vända på det för att hitta en lösning men jag har kommit fram till att det är pengar som är problemet. Och det är hur jag ska få fram dem som jag inte vet än. Allt annat klaffar. Jag vill vill vill ju så gärna!! Jag förtjänar fan att få .. !


Paus slut på Greys nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0