Today is sunday


Idag är jag mest trött men har iaf lyckats plugga lite samt dammsuga av lägenheten efter det sen har jag bara vart död och banne mig är det inte rätt skönt?

I fedags hade jag med en dödkväll (med en smärre liten hjärtattack dock), med mys framför tvn med mig själv, jag gillar sådana kvällat väldigr mycket ibland, de ger mig lite perspektiv och chans att tänka över saker och ting som jag grubblar på. För jag grubblar rätt mycket, vissa perioder mer och nu är det en sådan period. Dock måste jag passa mig för det kan nästan ibland göra mig lite smått deprimerad och irriterad sen går det ut över de omkring, Oftas familjen då för det är enklast att ta ut det över dem. Fast jag tror det blir lite bättre med lite solsken och värme om det bara kunde komma lite sånt snart!! För just nu vill jag bara ha sommar! Suck, men den kommer väl inom tid.

Igår hade vi en liten tjejfest i Sura. Vi lagade massa och då menar jag massa god mat! :)) För att senare bada i jacuzzin i massor och det var riktigt mysigt. Måste vi göra om flera gånger faktiskt! Det är trevligt med lite hemmakvällar sådär ibland :) Efter det iaf så bänkade vi oss iaf framför tvn och kikade först på Robinsson och sedan Portugal-Sverige, en ganska tråkig match där man fick se ett grymt defensivt Sverige som dock gjorde det grymt bra och höll nollan, men tråkigt att man inte fick se några mål alls. Bättre lycka på onsdag istället och få krävs seger! De måste klättra en placering, viktigt som fan!
 
Jaha veckan annars ser ut somså att jag ska vara i skolan varje dag typ. Ska tävtta bilen imorgon tror jag för den ska besiktas på onsdag! Träning måndag och torsdag sen på onsdag ska jag också jobba på hingsttåget :) Kommer bli skoj såklart!

Usch vad jag har vart onyttig två helger i rad nu. Blä på mig. Blir verkligen hårdträning i veckan! Inte bra det här alltså..

Ska nog slå på en film innan man sussar, åh jag vill ha tredje boken i twilight serien nu. Ska nog köpa den imorgon iaf. Fast jag tänkt vänta, men kan fan inte hålla mig! (a)

Men ja.. orka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0