mälardalens högskola


Jag säger då bara det, jag saknar skolan! För fy fan vad det är jobbigt och tråkigt att jobba! Okej kanske är roligare med ett annat jobb men nej jag saknar att få vara hemma var och varannan dag eller ta en fika i skolan och läsa världens tråkigaste litteratur! Så det så. Men nu är det bara att stå ut juni och juli så man får bli lite rik. Sen ska jag spara till nästa sommar så jag kanske bara behöver jobba en månad eller nått. För man måste ju få lite ledigt också banne mig.

Har haft en ganska lagom vecka annars för var ledig måndag och tisdag eller ja var ju sjuk iofs men fick vara hemma iaf. Sen har jag haft två förjävliga dagar sen en soft idag där man sluta redan halv 12. Sådana borde det vara mer av. Men är inte klar för idag iaf för ska iväg och packa kassa för det där förbannade laget .. men man ställer ju upp såklart. Borde tamefan få en boll i bolligann för det till och med ;) På söndag har vi vår sista match för vår säsongen. Vi möter Arboga Södra hemma. De är obesegrade, de har fyra vinster och två oavgjorda och ligger därmed två i tabellen. Vi ligger delad fyra nu tror jag så om vi vill hänga på Skiljebo som leder måste vi ta en seger. Tror faktiskt vi har en rätt bra chans att ta dem. Hoppas jag iaf. Ska tagga som tusan och bara vila mig inför den! :) Tycker fan vi ska upp i femman nu!
Skönt att vi åkte ur VLT-Cupen för den tar så förbannat på krafterna även om den är kul. Men Västanfors blev för svåra när vi inte hade lika många straffar och lika bra målvakt. Men vi gjorde ett spelmål och det var najjs :)

Klipp från matchen finns på youtube; http://www.youtube.com/watch?v=KGQUrXpnRxk

Har köpt ett 16 GB minne som jag har lagt alla mina bilder på utifall ngt skulle hända min kära dator. Sen också lagt allt skolarbete där för säkerhets skull. Lite tråkigt om det försvann också. Haha.

Jagch ska kika på tapeter imorgon och lite nästa vecka sen ska jag även kika på nytt vardagsrums bord. Vill ha ett större tror jag. Sen ska jag köpa en nu blomma också. Den jag fick när jag fyllde 21 har fått flytta ner på golvet för den har blivit så himla stor! :) Den gillar att bo hos mig och mina dammråttor tror jag :)) Ja sen är det massa små saker som måste inhandlas som fattas. Ska ta tag i det nu när man har fått in den underbara skatteåterbäringen! :)

Har laddat hem massa ny musik :) Me like. Ska bränna en ny skiva till bilen så man har nått vettigt att lyssna på när man kör runt på jobbet.


Midsommar kommer spenderas i Kopparberg tror jag och midsommardagen på WQ ofc. Vart tar ni vägen? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0