Please don't leave me..


Detta har vart en helg som verkligen innehöll allt. Det har vart glada och sura miner och massa konstigt och roligt! Och jag vet inte vart jag ska börja för idag känner jag mig bara så sliten,lost och rädd.

Midsommar då, i Fridas stuga utanför Kopparberg. Verkligen ett super mysigt läge den hade med egen bastu och brygga till den söta lilla sjön. Och själva stugan var stor och rymlig, super härligt. Det var verkligen toppen stämning på fredagen där! Bara regnet som störde lite, men när pöjkarna väl fått upp partytälten så blev det ju rätt bra. Men att hålla sig inomhus föredrog man väl tills det blev uppehåll och vi kunde ge oss ut och leka massa roliga lekar haha. Fast då var vi ju tyvärr redan för dynga så efter tre grenar hade vi ballat ur nästan allihopa haha :D Då blev det bastu och bad istället. Sedan mer röjj och grillning. Efter det började några av oss ge upp men vissa fortsatte ett bra tag till har jag hört.
Dagen efter var det bara och städa, se glad ut och komma därifrån....

Väl hemma var det bara att ladda om för förferre hos Marie och westerqwarn som börjar bli lite av en tradition på midsommardagen :) Hemma hos Marie var det trevligt, massa härligt folk! På wq var det bra med drag och mycket trevligt, även om kvällen blev lite annorlunda än tänkt. Kanske inte så bra eller så var det bra, jag vet inte. 

Skönt att få sova ut imorse hos Malin, sov lite bättre där än i stugan i Kopparberg kan jag lova haha. Sen idag har det bara blivit chill i soffan framför filmer och skit. Så skönt. Har ont ihalsen och huvudet så lika bra och vila. Vet inte om jag ska jobba imorgon heller, har inte fått nå schema !? så lite svårt att veta då. Men imorgon ska jag iaf åka och köpa de tapeter jag nu bestämt mig för :D Så äntligen ska jag få tapetsera om och fixa lite annat! Ser jag fram emot. Men det kommer svida i plånboken men det får det väl vara värt I guess. :)

Nästa helg är det Suradagarna och det har lovats en massa röjj. Men det händer ju också trevliga saker här i stan. Sedan har jag också pållen hela helgen. Så vi får se hur det blir med allt. Måste ju bli frisk också. För power meet är ju också på ingång. Ja det händer massa kul som man ser fram emot så måste bli frisk först och främst, vilket säkert inte kommer hända men jaja. 



4 låtar värda att lyssna på idag:
Pink - Please don't leave me
Linkin Park - New Divide
James Morrison - Broken Strings
Jason Mraz - I'm yours





~

remember black skies, lightning all around me
I remembered each flash as time began to blur
like a startling sign that fate had finally found me
and your voice was all I heard, that I get what I deserve

so give me reason to prove me wrong, to wash this memory clean
let the floods cross the distance in your eyes
give me reason to fill this hole, connect the space between
let it fill up to reach the truth and lies, across this new divide

there was nothing insight, the memory's left abandoned
there was no where to hide, the ashes fell like snow
and the ground caved in between where we were standing
and your voice was all I heard, that I get what I deserve

so give me reason to prove me wrong, to wash this memory clean
let the floods cross the distance in your eyes, across this new divide

in every loss, in every lie
in every truth that you deny
and each regret and each goodbye were some mistakes you pray to hide
and your voice was all I heard, that I get what I deserve

so give me reason to prove me wrong, to wash this memory clean
let the floods cross the distance in your eyes
give me reason to fill this hole, connect the space between
let it fill up to reach the truth and lies, across this new divide










You can't play on broken strings



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0