midsommar


Imorgon far vi och landar en stund senare utanför kopparberg vid kölsjön. Där ska vi ha det alldeles super mysigt och mycket skojj. Äta och dricka gott såklart sen bara hoppas massa på att solen vill vara med oss. Blir lite ledsen annars.

Är lite ledsen över att jag är sjuk också. Jag har ingen feber men mitt huvud känns febertungt och värker. Efter lite ansträngning blir jag helt slut och kroppen blir helt matt. Har också ont ihalsen till och från. Det bli doktorn på måndag om jag inte är bra. Fan har missat tre dagars jobb ju. Fattigt blir det då. Men det är som det är.

Snart kommer mamma och hämtar mig så vi kan åka till enköping och hämta deras nya vovve! Är så avis jag vill med ha en hund jue. Har velat de mycket längra än dem. Fusk! Men det kanske bli en! :)) Fast jag vill ju egentligen ha en boxer men scäffer är ju näst bäst :) Thi.

Ska tapetsera nästa veckan maybe baby!! Har nästan valt tapet nu :D Tror det kan bli riktigt snyggt! Vilken jag än nu väljer haha! Har iaf sorterat ut till två som jag ska välja mellan. Svårt det också dock! Sen blir till att köpa nytt vardagsrumsbord tror jag, nya ljus och gardiner också. Kommer bli asa bra :D


Saknar mitt stuggäng lite, vi måste ses i sommar nått!









Glad midsommar :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0