beslutsångest

 Kan man säga.

Jag har alldeles nyss vart och kikat på en massa tapeter. Och har hittat massor som jag gillar! Hallå hur ska jag kunna välja då. Har iaf tagot hem 7 stycken som jag tyckte bäst om tror jag. Fanns väl några till jag var sugën på att ta hem men fan måste begränsa mig lite faktiskt. Kommer nog även att måla om resten av väggarna i vardagsrummet så de passar till nya tapeten. Min tanke är att allt ska gå i svart, silver och vitt med inslag av vinröd då (min fotölj och matta bla då). Tror det kan bli riktigt bra. Det kommer nog fixas efter midsommar om allt går som jag tänkt :D Lägger kanske ut lite bilder på tapeterna sen på bilddagboken.

Jo men annars så är jag sjuk igen, 711e gången för detta år, mer än jag någonsin vart i mitt liv. Kanske borde tänka över vad som är fel? För lite träning, sömn eller dålig mat? Eller har jag bara otur helt enkelt? Jag vet inte. Blir iaf hårdträning när jag blir frisk. Ska dra med mig pokkinen ut i spåret ;) Fan, ska orka 90 minuter i augusti när vi drar igång fotbollen igen. Vi förlorade förresten i söndags. Inte bra men vi var riktigt dåliga allihopa så då går det så. I höst ska vi fan ta dem allihopa sen..

Förutom matchen i söndag avr det ju GN. Det var mest vått och kallt och man sprang omkring i en lerhög men det var väl kul ändå. Tog en massa kort såklart :) Blev ju som vanligt typ 200 bilder och 50 var bra men måste öva om man vill bli bra på det där med att fota. Tävlingara var förövrigt bra, inte så många olyckor ändå. Var några som gick omkull pga det hala underlaget men inga allvarliga fall.

På fredag drar vi till Kopparberg snälla låt mig vara frisk tills dess!





Lite bilder från GN:



                                                



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0