Hett!


Oh my god vad jag älskar detta väder, är det inte helt underbart? Okej nästan lite för varmt stundtals, speciellt i min lägenhet men ändå skulle inte byta bort det iaf! :) Hoppas det håller i sig nu hela helgen, sägs ju att regn är på ingående, får inte! Ska bli en kanon helg ju, vad som än nu händer och vart vi än tar vägen :)

Har inte jobbat så mkt nu, dåligt med jobb men har ändå haft rätt mkt eller så äre bara för att min kropp fortfarande inte vill bli helt frisk. Vill träna hallå! Har mer ont i halsen idag :/ Gissar på en ny feberomgång efter helg. Smällar man får ta när man vill ha lite kul! Så att säga.

Köpte skor idag, fan, blev gladiatordojjer (svarta) iaf, haha, från skopunkten sen nya flippisar och ett par foppatofflor. Var tvungen och fixa några skor till helgen om det ska bli så här varmt. Vill shoppa mer!


Gör mig rik och lycklig, ja mer lycklig iaf.


Ska nog dra ner på ridandet. För jag är inte peppad, eller inte peppad att rida den häst jag rider nu. Dressyr är inte min grej thats it ...  Åh och snart kommer pappa :) sen ska jag nog åka dit! <3




Trött på att känna!
Anonym
2009-07-04 @ 13:58:53

Var du ner något på power meet i går? :P Blev ju inte så lyckat väder precis. Ja vi måste verkligen hamna i samma klass! Och det vore verkligen kul om vi kunde hitta på något alla från gruppen! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0