shit the same


Nu är det iaf bokat och klart att jag på något vis tar mig ner till far min den 2a augusti och stannar ett par dagar. Mest mys :) Så får kanske hålla mig lite i skinnet på wq om jag ska köra ner dagen efter. Men vi får se hur det blir. Annars är det 7 dagar kvar på jobbet totalt innan en hel månads semester. Det kan ju knappast bli bättre. Hoppas på finaste vädret då, annars blir jag ledsen!

Åh mest glad, vet vart mina flipflop är! De va i stallet :) Tjiho! Ska hämta dem imorgon. Trodde verkligen ett tag att jag råkat slängt dom eller vad som helst för de var verkligen spårlöst borta. Haha.

Har pysslat ihop ett jättefint album nu med kort från vlt-cupsfinalen och SKs avslutningsfest från förra året :) Mest najjs. Har till och med plats kvar för bilder från årets fest också! Ska ta ner mina tavlor och byta lite kort i dem snart. Har mkt att pyssla med nu. Ska börja måla lister och sånt ihelgen så jag kan få sätta upp mina tapeter någon gång! Längtar ju så! Ska beställa kuddar till soffan som matchar och sen blir det även ett nytt vardagsrums bord :) Fast det blir i september sen.


Shit happens you know.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0