en dränkt katt


Jag är så sjukt trött! Det blev ju inte så sent igår och jag sov till 12 idag, dock sov jag rätt illa men.. Iaf jag vill bara gå och sova nu! Bara ett par timmar så man blir människa igen. Men måste snart åka till stallet så man kommer hem igen. Tråkigt.

Igår var det trevligt. Jag, Angelica och Malin gick hemifrån mig till Frida där det var massa folk. Sedan gick vi ner till löga där vi åt langos och mös i gräset, men det varade inte så länge för otroligt svarta moln närmade sig och efter en stund började vi se blixtrarna. Vi kände att det inte var värt att stanna så vi började bege oss mit högskolan där vi skulle bli hämtade. Men vi hann inte så långt innan regnet kom. Trots att man hade paraply var man totalt dyngsur överallt. Det är ju toppen bra när man är halvsjuk och allt. Men mår ändå hyffsat bra idag men vi får se. Men som sagt det var en helt okej kväll förutom att man blev dränkt då.

Får se vad som sker ikväll orkar inte bestämma något än.


Fan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0