Jag är glad .


Mitt knä gör ont just nu, mkt ont. Har haft ont sen det ploppade eller vad man ska säga på fysen i torsdags.. Men med vulkan skyddet höll det perfekt hela träning och jag kände knappast av det. Så det var kanon skönt! Har ju sagt att jag tänker köra så länge laget finns kvar och knät håller. Så än är jag att räkna med :D Fan stenhård träning ska det bli denna säsong, får inte slappa ihop som förra. Usch. Dåligt bara att klubben skiter i oss och låter andra lag träna på vår tid så vi bara fick köra en halvtimme på plan idag. Surt. Inge tacksamma alls för att vi i höstas satte klubbens namn i historieböckerna när vi vann VLT-Cupen. Nej nej.


Så .. Var ska jag börja? Har haft världens bästa helg för det första! Har nog inte haft så här kul sedan SKs avslutningsfest :D Och den var lyckad! Hur som helst. Vi började drick vid lunch på fredag, hade en trevlig bussresa upp till sthlm. Kom på båten, kika runt, åt mat, handla sprit till kvällen och började sedan förfesta. Två killar spelade fotboll i korridoren och råka sparka in en snusdosa i vår hytt, vips hade vi nio pojkar i hytten! Kan det vara mer lyckat? Det var en härlig blandnig på denna skara med ursprung från lite varstans men lika goa ändå! :D Så med våra nyfunna grannar festades och dansades det i massor. Ja till klockan 05 på morgonen iaf då vi sa Godnatt :)

Steg upp 11 på lördagen. Pia och Bella glada ihågen vandrade ut på Rigas gator. Jag som glömt passet fick sällskap av Angelica som var grymt bakis stannade och städade hytten och myste bara :) Det blev Tacobuffé senare som var helt okeej, därefter blev det shopping i Taxfreen! ;) Därefter ner och göra ordning sig och låta partajjet börja :D Förfest med samma glada gäng igen såklart! Denna natt blev det mer av det goda och vi kom i säng ännu senare om vi ens sov alls .. ;) Lagom sliten när man steg av båten och satte sig på bussen där man slockna på en gång! Men fan avd kul vi haft och det var verkligen värt varenda dyr krona! :D


Nu ser man fram emot lördag och firandet av min 21 års dag :D Massa folk kommer! Ska bli trevligt som fan hoppas jag! Är riktigt sugen!

Annrs tar skolan kol på mig. Lektion varje dag + att man ska hinna läsa all litteratur. Sedan hinna jobba mina timmar för veckan samt hinna hästarna och träning. Hallå! Orka. Och så ska det se ut minst februari ut. Tråk men tiden går ju fort så.. Saknar mitt långa hår lite förövrigt, klippte mig nämligen i torsdags. Typ halva håret rykte. Men gillar ändå det korta, känns fräscht så blir nog bra :)

Nej hopp i säng kanske. Ska ta mig en morgonpromenad imorgon tror jag. Kanske.

:)

Lisa
2009-01-20 @ 17:26:44

En bild på nya frillan kanske inte skulle sitta fel;)?

Jag träffar ju inte på dig så ofta längre..:)

Martina
2009-01-20 @ 17:34:44

Haha det kanske kan ordnas. :D Det är inte sååå stor skillnad bara att det är nästan 2 dec kortare :O ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0