on my way back..



Det är VIDRIGT jag blir så arg! -->  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4144512.ab
Tänker inte ens kommentera något så sjuk äckligt usch! Blir så förbannad, att det finns så störda människor!





Annars
Helg igen. 7 dagar tills kryssning. Underbart :) Dock lite orolig över själva åka båt delen, är ju inte överförtjust i det om jag ska vara 100 % ärlig men då säger jag till mig själv, drick mer. ;) Nej, men det kommer bli kanon, 40 timmars party, vad kan vara bättre? You tell me..

Jag håller på med stora steg att klampa rätt in i det gamla livet. Kommer så väl ihåg den dagen jag sa till mig själv att jag skulle sluta "fooling around" och fokuser på mig själv, komma in på högskolan och allt det där. Sen dyker nån upp mindre än en vecka senare och vänder upp och ner på allt. Positivt såklart. Men när det avslutades så vet jag inte vart jag stod, vart jag var. Men jag känner hur mitt gamla jag börjar vakna. Blandade känslor över det men om det är det jag behöver så är det så. Spänning, intreiger och lite drama. Känner hur taggad jag blir. Men det var så det var lite, det som var förbjudet, ville man ha eller? 

Men ihelgen blir det 100 % hästar. Ska vara i stallet klockan 9 imorgon och rida Nappis, för att sen åka och möta upp Madde för långtur. På tiden minsann. Jag vill komma igång att rida där igen. Men det blir mycket. Skolan och jobbet i första hand. Sedan Napolie såklart två dagar i veckan, samt fotbolsträningar två dagar. Sen vill min chefs fru som precis fått barn att jag ska vara barnvakt två dagar i veckan ett par timmar så hon kan jobba lite. FATTA ROLIGT! Det är ju världens sötaste unge! :) Men har jag tid? Kan jag ens ha två fasta dagar i veckan till det? Troligen inte. Vi får se. Sen då hinna med dessa hästar och utöver allt de hinna med att umgås med alla vännerna. Vill ha mer tid!

Ojj nu kom Tina!
:))

Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0