svich svich


Min koncentration fick upp ett spår och försvann ut genom fönstret upp mott himlen och in i drömmarnas värld och där är jag nu fången och skolböcker ligger bara kvar där på bordet och stirrar på mig. Men jag trvis bättre i drömmarnas värld just nu.

Tröttheten är jobbig idag. Igår gick jag upp 06.30 för skulle vara vid tentasalen klockan tidigt ! Sedan var de fullrulle hela dagen med stereon på högsta volym med nybränd skiva och bara pyssel med lägenheten hela dagen! Var på bästa humör! Brorsan ringde och ville ha med en på bio så hängde på! Vi hade iaf tur med vädret igen! Rätt kass, men man blev ju bjuden så vafan (:
Kom hem, åkte igen och spenderade resten av kvällen med mina lustigkurrar med djupa samtal om livet. Sen 01.30 satt man bänkad för att se småkronorna ta VM-guld men blev inte riktigt så, men tappert kämpat trots buande, svinerier och KASSA domare! Men tvåa i världen är inte så illa pinkat det heller, tänk på det! (:
Ja så det blev det äntligen sovdags efter 22,5 timmar, 04.00 på morgonen. Förstår inte själv hur jag höll mig vaken? Värmer upp för 40 timmars kryssningen som är på insegling kanske.


Nej ett försök att ta sig tillbaka till verkligheten och dem där skolbäckerna som stirrar så förblindat på mig?







Röd vecka = värk = ge mig en värmekudde och choklad !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0