januari 27


Hörrni vad gör man seriöst åt skoltrötthet. Just nu är jag så less på skolan eller nej inte skolan, inte kamraterna och just att vara i skolan. Bara på att plugga. Saknar att jobba kom hem sen kunna göra precis det man vill. Nu måste man alltid göra nått, typ läsa, skriva någon uppgift, plugga inför nånting. Man har liksom aldrig någon fritid och om man har tagit sig det så har man skuldkänslor för att man inte pluggar. Jag är så trött på det nu. Eller kanske är jag det bara för att jag just nu sitter med en uppsats och varken kommer framåt eller bakåt?

Jag är nästan helt säker på att jag vill läsa till idrott som ämne utöver min utbildning. Blir väl efter mina tre år då i uppsala eller Örebro? Ska prata med syon och se. Dock har tankar om att byta inriktning börjat uppstå också. Matte? Det verkar ju riktigt roligt faktiskt och bättre om man ska jobba inom skolan. Men jag vill ju ändå jobba på förskola eller? Sen vill jag inte byta partnerskola heller, men kan ju inte heller stanna där bara för jag tycker om barnen så mycket? Jag känner mig så himla kluven. Men visst skulle det vara kul och ha en etta eller så kanske? Klarar jag det. Så mycket frågor just nu. Orkar jag ens?
 

Men annars kan jag säga att jag mår riktigt bra och nu är riktigt glad utöver skolan. Kan nog bli en kulig vår det här? :) Kan ju hoppas iaf haha!






I keep havin' this dream about you .. ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0