A bit nervous .


Imorgon börjar jag i Eskilstuna. Jag är förväntansfull men lite nervös. Det blir helt nya klasser och helt nya basgrupper. Hur blir det om jag hamnar med massor jag inte ens känner. Vad gör man då? Men jag överlevde ju när jag började förra året eller iofs. Hade dock tur att Johanna var i min klass men jag klarade mig. Så vem säger att jag inte kommer göra det denna gång också. Just det. Men har inte köpt nå böcker alls. Som vanligt ute i sista minuten, men får lösa det imorgon.

På torsdag ska jag klippa mig. Kommer kännas bra det! Ska rida på morgonen innan, sen blir jag nog kvar i hallsta tills fredag då vi drar på 40 timmars PARTYYY! Omg vad det kommer bli kul! ;) Sen fyller man år och så blire biggest partajj igen - wunderful! :)

Vill bli frisk bara så man får dra igång träningen snart. Sugen som fan. Sen blir det 100 % ridning. Skippar nog hela barnvaktsgrejen även om det hade vart jätte roligt. Men tiden räcker verkligen inte till.

Ska upp tidigt imorgon så kanske dags och sova nu. Har ju fan heldag så skönt om man är lite pigg faktiskt. Sen får jag inte glömma och köpa guldband på stan imorgon! Please remind me! :)

Sovgott alla glada!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0