21


Idag är det min dag. Idag har jag gått i skolan HELA dagen. Idag har jag stallet.

Som Johanna så snällt påpekade imorse bara 9 år kvar till 30 nu. 4 år kvar tills jag "ska ha barn" vilket troligen inte kommer hända, får nog skjuta på det målet några år. Men jag är glad ändå.
Fick just skönaste mms:et av min storebror. Han är klockren <3
Gud jag är på så gudomligt bra humör fast jag har jobbigaste dagen och absolut ingen kommer och firar mig! Haha :D Jag är glad ändå. Ska unna mig en McDonkan på vägen hem från stallet tror jag. Mumma :) För idag får jag!

Det har ramlat in massa sms och glada hälsningar hela dagen, även på facebook och bdb och lite överallt :) Det är alltid trevligt!  Just one thing I'm waiting for.. But .. Nevermind.

I skolan idag kom just bloggar på tal på våran språk lektion. Vi diskuterade varför man bloggar och vad man skriver osv. Jag har insett att blogga är lite av ett beroende för mig, det var inte det från början och ibland funderade jag på varför jag ens hade den. Men nu så kan jag typ få såhär  "Shit nu måste jag skriva några rader på bloggen bara för att jag vill skriva!". Det är konstigt. Jag skriver ju igentligen ingeting speciellt bara allmänt om mitt liv, inte allt för privat. Varför liksom? Tror det är skönt att bara få ur sig tankar ibland. Oavsett vad det är för ena. Bloggen har ju fan hängt med mig nu i typ 4 år så blir svårt att göra sig va med den. Men jag gillar den så ingen risk ändå. Så ni som läser får fortsätta läsa om ingenting typ haha! But I don't care för det är för min egenskull jag skriver, inte er.
 


Vet ni jag tror jag är fri nu. 

För du gnager inte längre i mitt bakhuvud och i mitt hjärta
Även om du finns där ...
Jag är glad och jag är mig själv igen




Jag vill förövrigt dra utomlands! Längtar bort till nya saker!
Måste för omväxlingsskull säga att det ändå är lite trevligt att vara i Eskilstuna, det är liksom lite nytt folk man ser. Men skolan i V-ås är ändå bättre och man slipper den ack så tråkiga pendligen som gör varje dag två timmar längre.

Fick en bra födelsedags present idag, G på min tenta jag gjorde nu efter julen! Yahoo! :D Trodde jag aldrig, sicken röta!

Nej jag ska åka till pållen och se om hon köpt mig nå skojjsigt :) Antagligen inte.

Puss på alla glada födelsedagsbarn idag :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0