longing for


Hade min lektion idag för Maria Sjöö. Måste säga att det gick riktigt bra var inte alls särskilt nervös måste jag säga :) Men shit inte lätt att rida den där hästen. Men jag har iaf vart på rätt väg i min ridning behövde bara vara lite mer extrem i mina hjälper och sen fick jag lite tips på bra övningar och sätt att göra arbetet enklare. :) Kanon bra. Ska nog försöka träna för henne nångång i månaden. Kommer bli kanon kul det. :)

Nästa helg blir det nog Göteborg Horse Show :D Mest taggad för det trodde faktiskt inte jag skulle ta mig dit i år men jo då :) Pappa kirrar biljetter så får man se om man åker med faster eller själv ner då. Blir nog bra vilket som. Längtar massa. Typiskt att jag måste gå i skolan på fredagen bara! :( Men får se om det går att ordna. Skulle vilja hinna till blåvitt-shoppen med för de har en super snygg hood-tröja på rea som jag vill ha :D

Fan jag längtar som fan till sommaren ska ni veta :) och till typ qwarn, varma sommarnätter med grillning och massa sådant skoj!  :)  Kommer bli massa mys i sommar så fan om det inte blir nått bra väder. Blir så ledsen då!


Annars äre pedagogik veckan som kommer nu i skolan. Spännande. Det är ju Lek, Lärande och Utveckling handlar mycket om. Så hoppas verkligen att det bli roligt! Och jag får ju komma ut till Ekorren och träffa alla barnen :D Mycket skojj kommer det bli!



Glad alla hjärtansdag på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0