update


Fan var ett tag sedan jag bloggade. Har inte riktigt känt för det. Hm.

Har väll inte hänt så mycket ändå. Hehe. Vad skrev jag om sist? Jo bowlingen ja sen att vi skulle träffa killarna från kryssningen vilket vi gjorde :) En kortis på McD efter krogen eftersom vi inte var ut på samma ställe. Men det var kul att se grabbsen, alla var ju inte med men de flesta iaf :)

Sen den här helgen har det var fest igen. Förfest hos Cassandra sedan Blåmåne, mycket roligt. Blev en tidig kväll dock då fötter värkte osv. Var nära på utgång i lördags med, men var fan ingen sugen, fast förfesten var skitkul hemma hos Johanna! Iofs var jag nykter men det spelade inte så stor roll. Men behövde ta det lugnt faktiskt så de fick gå ut själva. Så nu blir det nog inget partande förrän den 27 för då är det Rytterne Röj på Blåmåne :D Hoppas få tillbaka lite sug tills dess, har ju festat minst fyra helger i rad nu så man är inte så lockad liksom.

Vi hade möte med fotbollen förra veckan. Vi bestämde för att försöka köra på med ett lag och eventuellt bli farmar lag till Tuna/Ekeby. Det är det väl värt så slipper två lag lägga ner och så kan vi låna av varandra. Jag är på, man får ju säkert spela lite mer matcher då också :) Så hoppas på att det funkar så vi kan köra ett år till. Blir tråkigt annars. Har ingen lust att börja i något annat lag sen är mina knän inte i toppskick så liksom kanske iaf är sista året jag kör. Vi får se hur det blir.

På lördag ska jag rida privatlektion för Maria Sjöö med Napolie. Shit kommer dö! Hon hjälpte mig kanske typ en kvart nu i söndags när jag red och var fan helt slut redan då! Men är inte lika nervös för att rida för henne längre nu har jag ju liksom testat på det lite. Hon var riktigt duktig med så det var kul :) Hinner ju rida en gång innan på torsdag där så det blir nog bra det.

Annars vill jag väl helst radera kommande lördag. Blir till att gräva ner sig i soffan med massa godis och bra filmer eller nåt usch. Vem kom på att man skulle ha en sådan dag? Sämst verkligen.

Nej fan jag måste verkligen plugga nu. Men så tråkigt att läsa om Teknink. mest tråkiga ämnet. Dock var det rätt kul igår i skolan när vi var på faktosimuseet och spanade in gamla ångmaskiner och sådant, det är häftigt att se de gamla maskinerna. Sen fick vi dansa och det är alltid kul ju ;)

Nej läsa ja.

..och lite Teddan till såklart! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0